Głównym celem konkursu jest promowanie estetycznego prowadzenia zeszytów i dbałości o graficzny kształt pisma. Prowadzenie konkursu ma za zadanie kształcić w uczniach nawyki pozytywnego stosunku do obowiązków szkolnych, systematyczności, dbałości o mienie szkolne: zeszyty, podręczniki, książki oraz kształcić własny charakter, by w efekcie dążyć do podniesienia poczucia własnej wartości.
NAJŁADNIEJSZY ZESZYT TO:
-Zeszyt prowadzony
systematycznie.
- Zeszyt prowadzony starannie.
- Pismo czytelne, przejrzyste.
- Podkreślone tematy.
- Jak najmniej skreśleń, poprawek.
- Z minimalną liczbą błędów.
- Czysty, bez zagięć, oprawiony.
- Podpisany imieniem, nazwiskiem i klasą.
Konkurs trwał 5 miesięcy. Po systematycznej obserwacji zeszytów wyłoniono zwycięzców.
I miejsce – Milan Ciszek
II miejsce – Kaja Augustyniak
III miejsce – Antonina Stołowska
Gratuluję i zachęcam pozostałych uczniów do pracy nad sobą i estetyką swoich zeszytów. Kolejne rozstrzygnięcie konkursu w czerwcu.